Crearea unei pagini creative care să prindă publicul și să atragă tot mai mulți cititori nu este deloc ușoară. Ca să poți crea un content puternic, trebuie și să îți rezervi timp. Cu toate acestea, prezeța ta ca autor pe Instagram îți poate crește nivelul de popularitate și nu doar. O să îți prezint întâi câteva beneficii interesante care cu siguranță te vor motiva.
Să începem cu faptul că majoritatea oamenilor de influență petrec timp online, iar aceasta este oportunitatea ta să îți faci cât mai mulți cunoscuți, cu care poți colabora pentru îndeplinirea intereselor comune.
Printre acești cunoscuți se enumeră inclusiv edituri care te pot contacta, bookstagrameri cu care poți colabora pentru a-ți promova cartea și mulți alții. Să nu uităm de concursuri prin care poți aduna nu doar urmăritori, ci și cititori devotați. Atenție, acest mecanism însă funcționează numai cu paginile active și de calitate pe care le promovează atât lumea, cât și Instagramul.
Să ne referim și la nivelul de apreciere interioară, care crește. Cu fiecare comentariu, cu fiecare distribuire și apreciere te vei simți mai sigur pe ceea ce faci. Vei contacta direct cu cititorii pentru a le observa gusturile, așteptările și părerile. Probabil acum vei spune că lumea nu prea dă feedbackuri, dar crede-mă că cu puțină răbdare și dragoste, toate vin la timpul lor.
Cum să îți dezvolți o pagină de scriitor?
Dacă nu ai deja o pagină creată, atunci îți propun să urmezi pașii de mai jos:
1. Alegeți un username potrivit numelui sub care publici. Încearcă să îl faci cât mai ușor de reținut, fără cifre sau liniuțe. Numele tău este primul "cârlig" cu care atragi oamenii. Același lucru se referă și numelui de mai jos, care poate fi îsoțit de un cuvânt care îți caracterizează nișa.
Exemplu: "Author; Writer; Writing; Journey; Poetry."
2. Folosește-te de Bio și Repere în favoarea ta. Ce înseamnă acest lucru? În biografia contului ar trebui să adaugi cât mai multe lucruri despre domeniul în care activezi și reușitele tale. Oamenii caută în această biogafie motive să te urmărească. Un alt intrument sunt Reperele. Ele vorbesc unei persoane noi despre trecutul acestui cont și cât de interesant ar fi să îl urmărească. Prin urmare, ai grijă ce postezi la story și ce adaugi în repere.
Nu uita nici de poza de profil, care de asemenea nu doar ar trebui să atragă public, ci și să îți reprezinte mediul de activitate.
3. Ai grijă la cum arată feedul tău și dacă se încadrează într-o anumită nișă. Ai putea avea postări informative despre cărți, citate, poezii, mem-uri sau oricare alt tip de postări care intră în domeniul scrisului. Orice nu ai alege, ar trebui să ai grijă la cum arată imaginea generală a contului și să te întrebi dacă poate atrage publicul.
Exemplu: Doar postări text încarcă foarte mult imaginea și plictisesc. Ai putea să te gândești la un mix de postări de tip poză, text, citat, reel etc.
Un cont doar cu poze pentru un profil de scriitor nu spune prea multe despre tine, în final oamenii nu sunt interesați să se aboneze.
Comentarii
Trimiteți un comentariu